Auto Indsprøjtningsventil i top kvalitet til TOP priser
Indsprøjtningsventil - populære producenter
  • De bedste priser
    Bildeleshop.dk garanterer dig højkvalitets Indsprøjtningsventil til attraktive priser.
  • Fragtgebyrer
    Gratis levering i Danmark gælder ordrer over 1300 kr. undtagen ved bestilling af store varer, dæk eller depositumbelagte dele.
  • Kæmpe udvalg
    Vores lager indeholder nu over 500 000 bildele.
  • Hurtig levering!

    Forsendelsesmetode

    Hurtig levering! Du modtager dine Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil) bildele få arbejdsdage efter bestillingen.

  • COMODO - betale sikkert for Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil)
  • Auto Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil) betale med PayPal
  • Bil Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil) betale med Master Card
  • Automobil Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil) betale med Visa
  • payment_discover_brand
  • Køb reservedele og betal med Trustly
  • Auto Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil) betale med Klarna Faktura
  • Automobil Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil) betal med Bankoverførsel

Udskift en bildel Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil) - en defekt en, eller hvis dens levetid er overskrædet. Find mere brugbar information om Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil)

Til transport af brændstoffet i forbrændingskammeret i motoren indsprøjtningsventilerne eller injektorer anvendes, som er placeret direkte foran indtaget tarmkanalen. I dagens dieselmotorer er den såkaldte common-rail indsprøjtning, dvs opbevaring injektion anvendes. I ældre dieselbiler, blev dette gjort hydraulisk. I benzinmotorer som standard indsprøjtningsventiler, som indeholder en magnetisk, elektrisk styret. For at holde strømmen altid i det optimale område, bør injektorer justeres nøjagtigt, fordi funktionen er begrænset, det har en negativ virkning på forbrændingsprocessen.

En forkert betjening af brændstofindsprøjtningssystemet ventiler kan ikke forstøve i den korrekte dosis til at banke så motoren starter, dvs det bliver brændt mere brændstof end forstøves. Der er yderligere fejlkilder som f.eks. Kaldet rivning, når ventilerne er rettet mod cylindervæggen og vaske scum Eller stemplet slag, fordi det var overophedning. Noget galt med forbrændingen, at motoren reagerer med det meste uidentificerbare lyde. I et sådant tilfælde, bør et værksted straks konsulteres for at kontrollere dyserne.

Der var tidspunkter, hvor dette kan gøres endnu mere, men det er ikke længere i dagens biler, at simple. Fordi fejlkilder i alle de elektroniske styringer og styreenheder kan blive opdaget kun med de relevante tekniske testere. Men har du mulighed for at få i vores online shop i overensstemmelse hermed behov for reservedele billigt og hurtigt. Vores sortiment har en rig palet bil reservedele og reservedele af høj kvalitet og frem for alt, til næsten alle bilmærker er det en ekspansionsventil, hydraulisk ventil, indløbsventil eller en generator. Stop ved nemt!

Indsprøjtningsdyse (Indsprøjtningsventil) til MERCEDES-BENZ SL (R129), MAZDA 5 (CR19), AUDI A6 Avant (4B5, C5)

Fejl i indsprøjtningsventilen
  • tilstopning af filterskærmen;
  • ukorrekt åbning af dysen;
  • forurening af udløbet;
  • lækage;
  • forringelse af gennemstrømingsniveauet.
Symptomer på fejl i indsprøjtningsventilen
  • fejl og ryk ved en forøgelse af motorbelastningen;
  • ustabil tomgang;
  • tab af motorkraft;
  • forøget brændstofforbrug;
  • motorslingren;
  • brændt hul i indsprøjtningsventilen;
  • køretøjets lave dynamik;
  • defekt katalysator;
  • gummiering af sprøjten;
  • forøgelse af udslipniveauet fra udstødningsgasserne.
Årsager til fejl i indsprøjtningsventilen
  • brugen af brændstof i lav kvalitet;
  • kordaflejringer inden i ventilen;
  • mekanisk beskadigelse;
  • beskadigelse af eller slid på dysenålen;
  • aflejringer af forbrændingsrester uden på ventilen;
  • slid eller tilstopning af udløbet;
  • utidig rensning af filtret.
Diagnostik

For at diagnosticere, er det nødvendigt at afmåle hver cylinders CO og HC udstødning. De normale værdier bør være de samme for alle cylindre. Store afvigelser indikerer, at ventilen er defekt.

For at analysere indsprøjtningen, er det nødvendigt at få et billede ved brug af et oscilloskop, der er fastgjort til jordkontakten i sprøjtens kontrolenhed.

Så, med brug af et ohmmeter, skal du tjekke kabelforbinedelsen. Alle disse manipulationer kræver særligt udstyr, og overlades bedst til et værksted.

Reparation af indsprøjtningsventilen

Reparation af ventilen udføres ved at rense den for ophobet jord. Denne behandling er nødvendig hver 40,000 km. Til at rense med kan du bruge tilsætningsstoffer til brændstof. De skal tilføjes efter 3,000 kilometer for at forhindre en tilstopning.

Hvis ventilen allerede er stærkt forurenet, er det nødvendigt at rense den med et specielt opløsningsmiddel. For at gøre dette, skal du slukke pumpen og dræne røret og forbinde brændstofrøret til stativtanken med opløsningsmidlet. Det tager omkring en time at køre motoren på opløsningsmidlet: Først i tomgang, dernæst ved gradvist forøgende rpm. Fjernelsen af mere seriøse solide aflejringer kræver, at man adskiller ventilen. En af metoderne er ultrasonisk rensning. Ved denne metode, nedsænkes delen i et specielt opløsningsmiddel.

Udskiftning af indsprøjtningsventilen

Ventilens levetid, hvis man altså vedligeholder den regelmæssigt, kan nå 200,000 kilometer. For at skifte den ud, skal du frigøre trykket i brændstofbanen. Fjern luftfiltreringsrøret, tomgangsregulatorens seler, dysens ledning og gasspjældets sensor. Du skal adskille trykreguleringsslangen og brændstofrøret. Skru boltene fra brændstofbanen ud, fjern den. Fjern ventilen ved at fjerne hæfteklemmerne, og sætte den nye enhed på dens plads. Installer komponenterne i baglæns rækkefølge.

Indkøbsvogn
#
Din indkøbsvogn er tom