Auto Bremsebakker (Bremsebakkesæt) i top kvalitet til TOP priser
Bremsebakker (Bremsebakkesæt) - populære producenter
  • De bedste priser
    Bildeleshop.dk garanterer dig højkvalitets Bremsebakker (Bremsebakkesæt) til attraktive priser.
  • Fragtgebyrer
    Gratis levering i Danmark gælder ordrer over 1300 kr. undtagen ved bestilling af store varer, dæk eller depositumbelagte dele.
  • Kæmpe udvalg
    Vores lager indeholder nu over 500 000 bildele.
  • Hurtig levering!

    Forsendelsesmetode

    Hurtig levering! Du modtager dine Bremsebakker (Bremsebakkesæt) bildele få arbejdsdage efter bestillingen.

  • COMODO - betale sikkert for Bremsebakker (Bremsebakkesæt)
  • Auto Bremsebakker (Bremsebakkesæt) betale med PayPal
  • Bil Bremsebakker (Bremsebakkesæt) betale med Master Card
  • Automobil Bremsebakker (Bremsebakkesæt) betale med Visa
  • Køb reservedele og betal med Trustly
  • Auto Bremsebakker (Bremsebakkesæt) betale med Klarna Faktura
  • Automobil Bremsebakker (Bremsebakkesæt) betal med Bankoverførsel

Udskift en bildel Bremsebakker (Bremsebakkesæt) - en defekt en, eller hvis dens levetid er overskrædet. Find mere brugbar information om Bremsebakker (Bremsebakkesæt)

I en ny bile, er det almindeligt, at habe tromlebremser, med indvendig liggende bremseklodser. Herved bliver trykkraften over maskinkraften via en knast, ekspanderende kile eller hydraulisk presset på bremsecylinderen. Over faste bremseklodser på ydersiden af ​​en roterende cylinder radial (stråling-eller stjerneformet), er der i almindelighed tale af ryggen bremser. Som dokumenteret fordel er det typisk, at to modstående bremseklodser presses mod bremseskiven, som er monteret på en aksel, som ikke bliver belastet mere end nødvendig.

Ulemper ved en sko bremse

Det er almindeligt at anvende bremsesko, der er fastgjort til en skobremse, som er stivt fastgjordt til bremsegrebene, hvorved en ensartet bremsning ikke er muligt, da kontakten af ​​rotoren med kæberne ikke henviser til hele overfladen. Selv om denne type er den mest anvendte, den billigste og mest kraftfulde, kan en vipningen af ​​kæberne opstå. Mens skobremse bruges mindre, fordi produktionsomkostningerne er for stort og for dyrt, opn♪4r den dog stadig den bedre bremseevne. Grunden er, at skoene individuelt bliver før eller udstrålende gennem bremsegrebet til disken.

Materiale slid på bremsesystemet

Slid kan ikke undgås, hverken ved bremseskiven, eller ved bremseskoene. Det er derfor nødvendigt i regelmæssige mellemrumat teste hele bremsesystemet, om kæberne stadig fungerer korrekt. De skal udskiftes, hvis de er defekte eller slidte, hvad der ved bildele normalt gøres. Fordi velfungerende bremser ikke alene bidrager til den generelle sikkerhed, men først og fremmest for din egen sikkerhed. Dette gælder også for hjullejer, udstødning eller luftfilter. Selv om slid her ikke udgør nogen fare, bør de dog også udskiftes regelmæssigt.

Bremsebakker (Bremsebakkesæt) til VW KAEFER Cabriolet (15), MG MIDGET, SUBARU FORESTER (SG)

Fejl på bremsebelægning
  • omfattende slid på materialet;
  • ujævnt slid;
  • ridser, spåner eller afskalning af belægning;
  • revner eller mekanisk skade på bremsebelægningen;
  • deformation af bremsebelægningen.
Symptomer på fejl på bremsebelægning
  • en betydelig forøgelse af bremselængde;
  • fløjtende lyd under opbremsning;
  • ændring af køretøjets køreretning under hård opbremsning;
  • vibrationer eller hjulene hopper under opbremsning;
  • belægningsmateriale kommer ud af skoen.
Årsager til fejl på bremsebelægning
  • manglende overholdelse af regler og vilkår for kørsel med delen;
  • storty kørestil;
  • der kommer smøremidel eller skidt på bremsebelægningen;
  • brug af hjælpematerialer i lav kvalitet;
  • bremseklodser løsnes;
  • installation af den forkerte type bremsebelægning.
Diagnosticering

En af de typiske tegn på fejl på bremsebelægning, er en høj fløjten under opbremsning. Moderne bremseklodser har en speciel overflade, der skaber en høj lyd, hvis klodserne er slidte. I tilfælde af dette, bør du udskifte belægningen eller klodserne så hurtigt som muligt.

Grænsen for kørsel med bremsebelægningen er 15 000-20 000 kilometer. Overskridelse af dette, kan have en negativ effekt på bremseevnen og trafiksikkerhed.

Reparation og udskiftning af bremsebelægning

Reparation af bremsebeklædning udføres ikke. Skadede komponenter må kan udskiftes. Forbindelse mellem bremsesko og beklædning, afhænger af typen på klodserne. Udskiftning af bremsebeklædning bør kun udføres på et værksted, fordi bremsesikkerheden afhænger af korrekt installation af bremsebeklædningen.

Udskiftning Bremsebakker (Bremsebakkesæt) - instruktioner, beskrivelser og reparation

Indkøbsvogn
#
Din indkøbsvogn er tom