Auto Hovedbremsecylinder i top kvalitet til TOP priser
Hovedbremsecylinder - populære producenter
  • De bedste priser
    Bildeleshop.dk garanterer dig højkvalitets Hovedbremsecylinder til attraktive priser.
  • Fragtgebyrer
    Gratis levering i Danmark gælder ordrer over 1300 kr. undtagen ved bestilling af store varer, dæk eller depositumbelagte dele.
  • Kæmpe udvalg
    Vores lager indeholder nu over 500 000 bildele.
  • Hurtig levering!

    Forsendelsesmetode

    Hurtig levering! Du modtager dine Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder) bildele få arbejdsdage efter bestillingen.

  • COMODO - betale sikkert for Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder)
  • Auto Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder) betale med PayPal
  • Bil Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder) betale med Master Card
  • Automobil Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder) betale med Visa
  • Køb reservedele og betal med Trustly
  • Auto Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder) betale med Klarna Faktura
  • Automobil Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder) betal med Bankoverførsel

Udskift en bildel Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder) - en defekt en, eller hvis dens levetid er overskrædet. Find mere brugbar information om Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder)

I et hydraulisk bremseanlæg bliver den cylinder som opnår trykket kaldt hovedbremsecylinder, som udøser trykket, så snart bremsepedalen bliver trådt ned. Bliver foden tagen fra bremsepedalen, skubber stemplet sig pga fjedervirkningen tilbage igen. For personbiler er en tandemshovedbremsecylinger påkrævet, som sørger for, at fremstille to adskillte bremsekredsløb med to trykkammre. En enorm vigitig forholdsregel inden for bremsningen. VEd denne dobbelte hovedbremsecylinger bliber der anvendt en primær og en sekundær stempel.

Dette har denne fordel, at hvis et stempel ikke mere fungerer korrekt, det med lavere bremsekraft alligevel er muligt at standse bilen. Denne pludslige laver bremsekraft kan f. eks. være et tegn på en dekeft eller en utæt hovedbremsecylinder. Derfor skulle der med det samme blive kørt til et værksted for at få et eftersyn i bremsesystemet, og hvis nødvendig fortage en udveksling. I hvert fald skal en skade i hovedbremsecylinderen ikke bleve ophævet selt. Kun et forkert greb og der opkommer et stort risiko for sikkerheden. Udover det er der pårådet kun at indbygge dele med høj kvalitet fra toværdige producenter.

Et yderlig sikkerhedskrav, for at undgå risikoer, er, at du aldrig skal indbygge en brugt hovedbremsecylinder. Kun en korrekt montage med efterfølgnene test af cylingeren kan sikre et fejlfrit bremseanlæg. En god grund for os, kun at tilbyde reservedele i høj kvalitet. Vores sortiment omfatter et stort antagl af reservedele til alle bilmærker. Derved spiller det ingen rolle, om du har bruf for et håndbremsekabel, en bremsetrommle eller bremsesko. Kig bare ind i vores online-shop.

Hovedbremsecylinder (Bremsehovedcylinder) til KIA PICANTO (BA), OPEL ZAFIRA A (F75_),

Fejl i mester bremsecylinderen
  • stemplerne stopper;
  • seglene svumler op;
  • skade på tanddækslets udluftningsventil;
  • de fleksible slanger svulmer op;
  • brud på tætheden mellem det indre segl og stemplet;
  • blokering af kompenseringsportene;
  • beskadigelse af et segl i et af dets kredsløb;
  • væskelækage fra reservoiret.
Symptomer på fejl i mester bremsecylinderen
  • det er umuligt at trykke bremsepedalen ned;
  • bilen smutter under opbremsning;
  • pedalen er for blød at trykke ned;
  • dårlig bremseevne;
  • overdreven stiv bremsepedal;
  • raslen, fløjten eller hvinen under opbremsning;
  • forøgelse af bremsedistancen.
Årsager til svigt af mester bremsecylinderen
  • brugen af lavkvalitets bremsevæske;
  • ukorrekt justering af pedalen;
  • utilstrækkelig tæthed af det indre stempelsegl;
  • installationen af ringe kabler;
  • mekanisk skade;
  • dårlig vejoverflade.
Diagnostik

Først og fremmest bør du være opmærksom på advarslerne fra instrumentbrættet. Den relevante indikator vil advare dig om en malfunktion i bremsesystemet. Det første skridt er at eksaminere mestercylinderens krop. Det er vigtigt at se efter, om der er bremsevækse i området, hvilket både kan være på rørforbindelserne og ved kredsløbets udgange. Glem ikke at identifcere mekaniske beskadigelser.

Det næste skridt er at måle trykket i kredsløbene. Til dette formål skal du bruge den måler, der er fastgjort til hullerne på disse enheder. Nu skal du sammenligne tallene med de tal, som anbefales af producenten. Du kan desværre kun afgøre, om mestercylinderen er forseglet korrekt, på et specielt stativ.

Reparation og udskiftning af mester bremsecylinderen

Du skal udføre et par skridt, for at skifte enheden ud:

  • frakobl volten fra batteriet;
  • fjern motorkompartementets akustiske indhold (skru bolte ud, og løsn klemmerne);
  • kobl stikket med ledningerne fra sensoren, som indikerer bremsevæskens niveau;
  • løsn de fire skruer, der holder bremserørene;
  • fjern mestercylinderen fra stifterne (glem ikke at hælde al væsken ind i den nye cylinder);
  • monter et nyt reservoir med bøsninger på det nye element;
  • installer den nye mestercylinder.

Vær sikker på at tjekke, om bremsepedalen fungerer korrekt, når du har udskiftet elementet. Hvis pedalen er for blød, skal du bleede bremsesystemet.

Indkøbsvogn
#
Din indkøbsvogn er tom